Klausimas
Problema: Kaip ištaisyti „Our systems have detected unusual traffic from your computer network“ klaidą?
Sveiki, susidūriau su Google Chrome problema. Neseniai pastebėjau, kad bandydamas apsilankyti įvairiuose internetiniuose puslapiuose gaunu „Our systems have detected unusual traffic from your computer network. Please try your request again later“ klaidą. Dėl šitos problemos negaliu normaliai naudotis interneto naršykle, todėl labai lauksiu patarimų, kaip tai ištaisyti.
Patvirtintas atsakymas
„Our systems have detected unusual traffic from your computer network“ yra kompiuterio klaidos rūšis, su kuria susiduria tik Google Chrome interneto naršyklės naudotojai. Kai kurie žmonės vietoj tokio užrašo mato kiek trumpesnį – „Unusual traffic from your computer network“, tačiau abi klaidos yra susijusios su ta pačia problema.
Nors Google Chrome yra dažniausiai naudojama žiniatinklio naršyklė pasaulyje, tačiau ją pasirinkę internautai vis tiek neišvengia įvairių klaidų. Naudotojai susiduria su tokiomis problemomis kaip ERR_NAME_NOT_RESOLVED, ERR_QUIC_PROTOCOL_ERROR, ERR_SPDY_PROTOCOL_ERROR ir t. t. Visgi „Our systems have detected unusual traffic from your computer network“ klaida šiek tiek skiriasi nuo kitų, nes veikiausiai yra susijusi su problemomis, kylančiomis iš jūsų pusės.
„Our systems have detected unusual traffic from your computer network“ klaida yra gan dažna, todėl daugybė žmonių ieško informacijos kodėl mato tokį perspėjimą ir kaip jo atsikratyti. Iš tikrųjų ši klaida gali pasirodyti dėl skirtingų priežasčių, tačiau pati dažniausia iš jų – Google per ypač trumpą laiką gauna per daug užklausų, išsiųstų iš jūsų Google Chrome naršyklės, Tokiu atveju Google nusprendžia, kad šias užklausas siunčia robotas (pavyzdžiui, automatizuota programa, kenkėjiškas programinis kodas ir pan.), o ne realus asmuo.
Žinoma, neverta atmesti ir kitų įmanomų šios klaidos priežasčių. Kelios iš jų:
- tas pats tinklas buvo naudojamas skirtingų kompiuterių vartotojų,
- įjungėte kitą automatinės paieškos programą/įrankį,
- per greitai vykdėte paieškos užklausas keliuose puslapiuose,
- turite VPN ryšį,
- jūsų naudojamas interneto tinklas dalijasi viešuoju IP.
Taigi, „Our systems have detected unusual traffic from your computer network“ klaida pasirodo įvairiais atvejais, tačiau išlieka tikimybė, jog jūsų kompiuteryje sėkmingai veikia kenkėjiškos programos ar į sistemą patekę hakeriai. Pavyzdžiui, pasinaudodami Trojos arkliu kibernetiniai nusikaltėliai gali patekti į jūsų kompiuterį ir siųsti šlamštą bei naudoti jūsų duomenis kitiems nieko gero nežadantiems tikslams.
Pamačius „Our systems have detected unusual traffic from your computer network“ pranešimą verta įsitikinti, ar jūsų kompiuterio sistema vis dar yra saugi. Nors ši klaida nebūtinai reiškia, kad kažkas įsilaužė į jūsų kompiuterį, tačiau geriau patikrinti sistemą, negu vėliau graužtis dėl padarytos žalos, kuri gali būti kur kas didesnė nei negalėjimas tinkamai naudotis naršykle. Nuodugniam kompiuterio sistemos ištyrimui ir nuolatinei apsaugai reikėtų atsisiųsti ir įdiegti antivirusinę programą.
Prieš mėgindami ištaisyti „Our systems have detected unusual traffic from your computer network“ klaidą, patikrinkite kompiuterio sistemą su tam pritaikyta patikima programa. Mes rekomenduojame RestoroMac Washing Machine X9 – ji dažnai geba aptikti nepastebimas operacinės sistemos problemas ir jas automatiškai ištaisyti.
Patikrinkite ar įrenginyje nėra kenkėjiškų programų
Yra daugybė trečiųjų šalių įrankių, leidžiančių patikrinti, ar jūsų kompiuteryje nėra kenkėjiškų programų. Tą taip pat galima padaryti naudojantis „Windows Defender“ – sistemoje jau esančiu įrankiu. Jums tereikia vadovautis šiais žingsniais:
- Windows paieškoje įveskite Virus & threat protection ir paspauskite Enter,
- pasirinkite Scan options,
- pasirinkite Full scan parinktį ir tada spustelėkite Scan now,
- tuomet palaukite, kol Windows užbaigs procesą, ir patikrins, ar jūsų įrenginyje nėra kenkėjiškų programų.
Pašalinkite visus įtartinus naršyklės plėtinius
Jei mėginimas surasti kenkėjiškas programas nepadėjo, gali būti, kad su šia klaida susiduriate dėl kitų programų, kurios trukdo įvairiems nustatymams. Todėl turėtumėte pabandyti pašalinti visus jūsų naršyklėje įdiegtus plėtinius ir patikrinti, ar tai padeda išspręsti problemą:
- atidarykite Google Chrome,
- eikite į Menu > More Tools ir pasirinkite Extensions,
- šiame puslapyje pašalinkite visus įtartinus naršyklės plėtinius paspausdami Remove.
Iš naujo nustatykite žiniatinklio naršyklę
Naudojama žiniatinklio naršyklės programa taip pat gali būti kalta dėl „Our systems have detected unusual traffic from your computer network“ pranešimo. Pabandykite iš naujo nustatyti naršyklę ir problema gali išnykti.
Google Chrome instrukcijos:
- atidarykite savo interneto naršyklę ir spustelėkite tris taškus, esančius viršutiniame dešiniajame kampe,
- atidarykite Settings —> Show advanced settings,
- paspauskite Reset settings parinktį ir palaukite, kol ji bus aktyvuota.
Veiksmai, skirti Mozilla Firefox naršyklės naudotojams:
- norėdami įjungti meniu, spustelėkite Alt klavišą,
- pasirinkite Help, o tuomet – Troubleshooting Information,
- paspauskite Reset Firefox ir palaukite, kol procesas bus baigtas.
Išjunkite savo VPN ryšį
Jei norite ištaisyti „Our systems have detected unusual traffic from your computer network“ klaidą, verta pamėginti išjungti VPN ryšį, nes jis taip pat gali būti kaltas dėl šios problemos. Imkitės tokių veiksmų:
- jei turite aktyvų serverį, prie kurio esate prisijungę per VPN, pabandykite prisijungti prie kito ir patikrinkite, ar tai padeda pašalinti klaidą,
- jei aukščiau paminėtas variantas nepadeda, tuomet visiškai išjunkite savo VPN ir dar kartą bandykite patekti į svetainę.
Perkraukite kompiuterio sistemą ir maršrutizatorių
Norėdami atsikratyti „Our systems have detected unusual traffic from your computer network“ klaidos ir jos priežasties, galite pabandyti iš naujo paleisti kompiuterio sistemą bei maršrutizatorių. Toks žingsnis gali būti veiksmingas, jei visi ankstesni metodai nepadėjo ir klaida vis dar atsiranda ekrane.
Ištaisykite klaidas automatiniu būdu
sauguspc.lt komanda stengiasi padaryti viską, jog vartotojams pateiktų geriausius kompiuterio klaidų šalinimo sprendimus. Jei nenorite švaistyti laiko mėgindami išpręsti problemas rankiniu būdu, naudokite tam sukurtą programinę įrangą. sauguspc.lt profesionalų komanda išmėgino ir patvirtino visus mūsų rekomenduojamus produktus. Klaidų šalinimui bei taisymui galite naudoti šias programas:
Neleiskite svetainėms, ISP ir kitoms šalims jūsų šnipinėti
Jeigu siekiate likti anonimiški ir nenorite, kad ISP bei vyriausybė jus šnipinėtų, rekomenduojame naudoti VPN programą. Ši programa leis jums prisijungti prie interneto ir likti visiškai anonimišku, tokiu būdu užkertant kelią stebėjimo priemonėmis, reklamoms bei kitam pavojingam turiniui. Private Internet Access VPN programa taip pat yra svarbi kai kalbame apie vartotojų privatumą. Internetinio šnipinėjimo įrankiai, tokie kaip slapukai, gali būti naudojami ne tik socialinėse platformose ir informacinėse svetainėse.
Greitai atkurkite prarastus duomenis
Naudojantis kompiuteriu visuomet gali atsitikti nenumatytų problemų: jis gali išsijungti dėl elektros energijos tiekimo nutraukimo, ekrane gali pasirodyti mėlynas mirties langas, jusų kompiuterį taip pat gali užpulti kenkėjiška programa arba virusas, gebantis sugadinti Windows sistemą bei užkoduoti joje laikomus duomenis naudojant šifravimo algoritmą tam, kad vėliau būtų galima prašyti išpirkos.
Duomenų atkūrimui skirta programinė įranga yra pagrindinis pasirinkimas, galintis padėti atkoduoti užšifruotus failus. Data Recovery Pro yra duomenų atkūrimui skirta programa, kuri skenuoja kietąjį diską ir išsko diske esančių ištrintų failų darbinių kopijų.